Moduł I - Budowa strategii innowacyjnych
Strategia innowacji jest dla przedsiębiorstwa narzędziem sprzyjającym realizacji nowych pomysłów, taktyką wprowadzenia na rynek nowego produktu. Oznacza koncentrację nie tylko na sytuacji bieżącej, ale także na rozwoju firmy w dłuższej perspektywie czasu. Umożliwia obniżenie kosztów i osiągnięcie przewagi konkurencyjnej. Pomaga wykreować markę, wyróżnić firmę spośród innych podmiotów. Określa cele, sposoby i zakres w jakim innowacje będą wykorzystywane w budowaniu przewagi.
Szkolenia Modułu I obejmują tematykę z zakresu: budowania strategii innowacyjnej firmy, zarządzania strategiami innowacyjnymi, korzyści z bycia innowacyjnym, źródeł innowacji, zarządzania jakością innowacji w kontekście norm ISO, własności intelektualnej, prawa patentowego, czynników sukcesu innowacji w przemyśle i usługach.
* Dodatkowo, możliwość skorzystania ze specjalistycznej usługi doradczej dotyczącej budowy strategii innowacyjnych
Czas trwania: 12 dni szkoleniowych w ciągu 3 miesięcy.
Okres realizacji: IX-XI.2012, V-VII.2013; Doradztwo XII.2012 i VIII.2013.
Ilość osób biorących udział w jednym szkoleniu – 12
Załącznik 2
Załącznik 3
Załącznik 4
Załącznik 5
Załącznik 6
Załącznik 7
Załącznik 8
Załącznik 9
|